10 Veckor.


Älskar dig brosan. ♥

Tänkte starta med att jag lägger upp en bild och text varje vecka, som handlar om t.ex mig själv osv..

Bild/text 1 : En bild/text på en saknad person som betyder massor för dig.
Bild/text 2 : Klädval för dagen.
Bild/text 3 : Musik som spelas hela tiden i mitt huvud.
Bild/text 4 : Mina grymma vänner.
Bild/text 5 : Mitt basketlag.
Bild/text 6 : Mitt rum...
Bild/text 7 : Mina parfymer.
Bild/text 8 : Kameran jag fotar med.
Bild/text 9 : Favorit bok..
Bild/text 10 : Bildbomb från ett/flera minnen.

Jag kommer att göra detta i 10 veckor framöver bara för att bloggen ska bli lite roligare, gör en gång varje vecka! Börjar ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0