Hemma.



Bild från när vi var hos emma och victoria, ps bilderna är lånade, men vet inte vem som tagit dem.
Helgen har varit grym, kan börja att berätta om vad som hänt!
Klockan 6 igårkväll åkte jag till Julia. Det var jag, Julia, Evelina, Victoria, Emma, Sara, Amanda och Sandra. Vi fick först en liten drink oså sedan fick vi ta en varsin lapp. På dom stog den en mening som man skulle säga några gåner under kvällen utan att någon skulle komma på den men mening var: Aj, jag fick något i ögat! Sa den bara två gångr för annars hade man ju fattat den, men ingen kom på den, hihi. Jag kom på Sandras mening som var: Åh, vad jag är sugen på glass! Och viccan kom på Julias mening som var: Kan inte vi börja springa på söndagar? Dock var viccans mening ganska rolig, Jag skulle vilja vara med i top model! När vi hade fått lapparna och så körde vi godisleken. Alla tog med sig 2 paket var med godis i för 10 kr styck. Alltså var det paketleken fast med godis. Jag vann ett tuggumipaket och några typ tefat godisar, hehe. Efter paketleken var alla hungiriga så då åt vi mat, det blev nudlar, kycklingspett och jordnöttssås mumma! Efter maten körde vi några flera lekar oså. Vi kollade klart på melodifestivalen och sedan dansade vi lite och hade allmänt kul! Vid 12 ungefär satte vi på filmen bad teatcher. Hade redan sätt den och visste att den var urdålig men dom andra ville se den, så.. Men vi stängde av den efter 1 timme ungefär så klockan 1 såg vi på filmen jag saknar dig. Sedan ville alla sova så vi somnade runt 20 över 2.
Jag vakande av att sandra sa: Ojdå.. För hon skulle rida  och hennes mamma skulle komma 9 och då sov alla. När alla vaknat gick vi upp och åt frukost och sedan körde vi choklandleken. Eftersom mitt lag bara var 3 st så fick jag nästan en halv stor chokladkaka, snakka om att jag mår/mådde illa asså.. Sedan åkte vi hem oså, nu ska jag sätta på en film eller något, är så trött!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, båda är tagna av mig :)



Sv: Det bror på vad du vill att jag ska göra, brukar ju säga "nej" åt designer..

2012-03-05 @ 19:12:26
URL: http://humsan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Det tar tyvär för långt tid (om du vill att den ska vara klar idag) :/

2012-03-05 @ 19:16:56
URL: http://humsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0